עסק קטן
העסק פעל בכמה סניפים, כל לקוח הוזן בתוכנה מרכזית של העסק אבל הזנת הנתונים לא הייתה אחידה ומסודרת. יועץ עסקי שנכנס גילה כי אין לו מידע מרכזי על הלקוחות, מי הם, כמה הם רוכשים וכיצד הם קונים, וכאן נקראנו לדגל. התעמקות שלנו בתוכנה אפשרה לנו לבנות מסד נתונים מסודר שעל בסיסו היה ברור לראשונה למנהל העסק כמה לקוחות פעילים באמת יש לו, מה הם קונים ויותר חשוב מה הם לא קונים ומדוע. המידע הזה איפשר לבעל העסק לשנות התנהלות ולהורות לעובדיו לדרוש מידע מסוים מכל לקוח, להתקשר באופן יזום ללקוחות ולהציע להם שירותים נוספים, להרחיב את סל הקניה של כל לקוח שהגיע, ולהגדיל בכך משמעותית את המחזור העסקי של העסק. טיוב הנתונים השיטתי נתן לבעל העסק מידע שמעולם לא היה בידיו ולמעשה נתן לו כלי ניהולי חשוב מאד, שסייע לו לנהל טוב יותר ולדעת טוב הרבה יותר מה קורה בעסק שלו, ומה לא קורה בו.